اعتراف رسانه عبری: اسرائیل بدون مبادله اسرا هم جنگ را متوقف می‌کند هشدار اردوغان: جنگ غزه متوقف نشود، همه در معرض خطر خواهند بود آخرین مناظره انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ برگزار شد + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) باقری: ۱۲ تیر در تقویم ایران روز افشای حقوق بشر آمریکایی است صهیونیست‌ها حتی به چاه‌های آب غزه هم رحم نکردند فرانسه: خواستار آتش‌بس فوری در غزه هستیم چین: کشته‌شدن صدها امدادرسان در غزه بی‌سابقه است حمله پهپادی عربستان به خاک یمن (۱۲ تیر ۱۴۰۳) نتانیاهو مخالفان و معترضان خیابانی‌ را دادگاهی می‌کند «پوتین» با «محمد مخبر» و «اردوغان» دیدار می‌کند جزئیات کمک نظامی ۲.۳ میلیارد دلاری جدید آمریکا به اوکراین حمله راکتی حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) قالیباف: مشکلات کشور جز با پیوندحوزه ودانشگاه حل نمی‌شود سردار معصومی: انتخابات نماد اتحاد ملی تلقی می‌شود فرمانده کل سپاه در مشهد: انتخابات، عرصه قضاوت جهانی است| نباید دشمن شاد شویم درگیری شدید مقاومت فلسطین با نظامیان صهیونیست در نابلس لوپن: ماکرون در تدارک کودتا است پخش زنده دومین مناظره دور دوم انتخابات ریاست جمهوری (۱۲ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ۱۰۷ کشته به خاطر ازدحام جمعیت در هند + فیلم (۱۲ تیر ۱۴۰۳) شناسایی ۲ مجرم در حمله به وکیل دادگستری تبریزی در روز انتخابات
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

پوتین: ارتش روسیه مانع جنگ داخلی شد

  • کد خبر: ۱۷۱۵۸۰
  • ۰۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۵
پوتین: ارتش روسیه مانع جنگ داخلی شد
رئیس جمهوری روسیه در سخنانی با اشاره به شورش اخیر گروه واگنر تاکید کرد که ملت و ارتش کشورش از این شورش حمایت نکردند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه در دیدار با پرسنل نظامی در کرملین گفت: اگر جلوی شورش واگنر گرفته نمی‌شد، بی‌شک ‌هرج‌ومرج «بر روسیه حاکم شده و دشمنان از این سوءاستفاده می‌کردند. دشمن همین حالا هم سعی دارد این کار را بکند. اما چنین نخواهد شد. امیدوارم که نشود؛ اطمینان دارم

رئیس‌جمهوری روسیه گفت: در آینده ستون فقرات نیروهای مسلح روسیه، خصوصاً در واحدهای هوانوردی باید از کسانی تشکیل شود که خود را به خوبی در کارهای رزمی ثابت کرده باشند.

او همچنین بار دیگر تاکید کرد که تمامی کسانی که در عملیات نظامی ویژه روسیه حضور دارند، باید تحت رهبری وزارت دفاع این کشور قرار داشته باشند. در آینده ستون فقرات نیروهای مسلح روسیه، خصوصاً در واحدهای هوانوردی باید از کسانی تشکیل شود که خود را به خوبی در کارهار رزمی ثابت کرده باشند.

پوتین افزود: یوگنی پریگوژین، مالک رستوران‌های زنجیره‌ای کنکورد، که تلاش برای شورش در ۲۴ ژوئن را رهبری کرد، بیش از ۸۰ میلیارد روبل (۹۴۰ میلیون دلار) در یک سال از طریق قراردادهای نظامی از دولت درآمد کسب کرد.

وی افزود: علیرغم این واقعیت که نگهداری واگنر بر عهده دولت بود، مالک شرکت کنکورد از طریق تجارت نظامی از دولت دریافت و درآمد داشت، او در یک سال ۸۰ میلیارد روبل درآمد از طریق تأمین غذا و ارائه خدمات پذیرایی داشت.

رئیس‌جمهور روسیه همچنین خاطرنشان کرد که دولت از ماه مه ۲۰۲۲ تا مه ۲۰۲۳ بیش از ۸۶ میلیارد روبل به واگنر پرداخت کرده است.

پوتین همچنین گفت که تحقیقاتی را درباره دیگر منابع تامین مالی گروه واگنر آغاز خواهد کرد.

منبع: ایسنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->